četvrtak, 24. srpnja 2014.

Beachwear

Jedan od glavnih ljetnih događaja je odlazak na plažu.Neki od nas bez problema pronađu outfit za plažu,dok se neki od nas ipak malo pomuće.Zato sam ja tu da vam olakšam posao.Za vas ću pronaći par outfita koje možete nositi na plažu te pritom izgledati besprijekorno.Pa,krenimo.

1.OUTFIT
(Haljina-Mara Hoffman-net-a-porter=318.75 €
Japanke-Tkees-net-a-porter=60 €)

2.OUTFIT

(Haljina-Zimmermann-net-a-porter=356.25 €
Sandale-Ancient Greece Sandals-net-a-porter=155 €)

U ova sam dva outfita pokušala dohvatiti nekakva dva različita stila(chic i boho) kako bi pomogla što većem broju ljudi.Pokušala sam upotrijebiti razne trendove te ih pokušala spojiti,ali opet da to ostane na nekakvoj ''nosivoj'' razini.

Nadam se da ste uživali u današnjem postu te vam je pomogao.Za bilo kakve ideje o novim postovima ili ako imate nekakvo pitanje slobodno me kontaktirajte na moj e-mail.

Bok :)

Nema komentara:

Objavi komentar