utorak, 29. srpnja 2014.

Back To School-BTS outfit ideje

Neki od vas već su odavno završili školu,no neki ipak nisu.Zaključila sam,da bih pomogla ovima koji nisu,da  bih mogla započeti Back To School seriju na mojem blogu.Povratak u školu jedan je od onih perioda zbog kojg nismo izrazito sretni,pa sam se nadala da ću vam to olakšati te vam to razdoblje učiniti puno lakše i ljepše.
Ovu seriju na mom blogu ću započeti sa outfit idejama.Svi žele na početku godine pokazati kako im je njihov stil napredovao te kako su napredovali u odabiru outfita.Da vam to olakšam,dati ću vam po jednu ideju za svaki stil.Stilovi će biti:klasičan,ženstven,sportski i boho.

1.Klasičan
 (Hlače-H&M-299 kn
Majica-Zara-129.90 kn)

Uz ovaj outfit preporučam obične bijele ili crne balerinke.

2.Ženstven
(Haljina-H&M-199 kn)
Ova je haljina za mene jako ženstvena te se može jednostavno kombinirati.Dodaj crne balerinke i možda neku ogrlicu i outfit je potpun.

3.Sportski
(Hlače-H&M-299 kn
Majica-H&M-69,90 kn
Tenisice-Shoebedo)
Ovaj je outfit jednostavan,a opet može opisati nečiji stil samo tako.

4.Boho
(Haljina-H&M-179 kn
Šešir-H&M-99,90 kn)
Ispričavam se što nema cijene za sandale niti od kuda su,naime,pronašla sam ih na ovoj slici haljine iz H&M-a,ali ih nisam mogla naći u prodaji.Probajte pronaći slične sandale te ih ukombinirati uz ovaj outfit.
 
 

Nadam se da vam se današnji post svidio,pišem vam sutra,bok :)


Nema komentara:

Objavi komentar