ponedjeljak, 11. kolovoza 2014.

Online kupovina:koju stranicu odabrati?

Ja sam ovisnik o online shoppingu.Ima li nečeg boljeg od izležavanja na kauču sa laptopom u rukama gledanja najnovijih trendova te naručivanja odjeće koja još nije stigla na hrvatsko tržište?Za mene ne,tako da sam puno vremena provela kupujući preko interneta te sam naučila koje su stranice pouzdane kao i mnogo više,ali sam danas s vama htjela podjeliti neke stranice na koje ja volim otići i nakupovati gomilu odjeće.Pokazati ću vam par stranica na koje ja odlazim za kupnju dizajnerske odjeće,ali i za kupnju obične,ne specijalne robe,za koje nisam spremna odvojiti više novaca.
Pa,najbolje da počnemo.:)

1.NET-A-PORTER




2.LUISAVIAROMA




Na ove dvije stranice kupujem nekakve dizajnerske komade odjeće,dok na ovima što ću vam sada pokazati kupujem robu za koju ne volim izdvajti veću količinu novaca.


1.TOPSHOP




2.MANGO



Nadam se da ste uživali u današnjem postu.Imate li nekakvih pitanja uz online kupovinu ili uz blog slobodno me kontaktirajte.

Ciao svima :))

Nema komentara:

Objavi komentar